Loše kombinacije boja 2022

by | Apr 4, 2023 | Grafički dizajn

Loše kombinacije boja će sigurno uništiti vaš dizajn. Te neke početničke greške klijenti ne opraštaju, pa će vas takva jedna greška verovatno i odati i skupo koštati.

O bojama možemo govoriti danima i eventualno napraviti kompletan kurs o korišćenju boja u grafici i dizajnu kao i digitalnom marketingu jer važnost boja je zaista velika i svaka boja nosi određenu poruku.

Granica između poziva na akciju i prelaska na drugu stranicu je veoma tanka. Kliknuti ili  ne kliknuti, pitanje je sad!? Upravo iz razloga jer živimo u vremenu kada nam je sve na dohvat ruke i imamo previše izbora. Kupci lako posustaju. Potrebno je uložiti mnogo truda kako bi vam kupac uopšte pružio priliku da vidi, čuje ono što želite da ponudite.

Upravo zato, ne smemo dozvoliti da napravimo takve greške koje će i onog ko je odluči da nam posveti vreme oterati.

Dakle, imate jako malo vremena da osvojite taj prvi utisak i da on zadrži vašu ciljnu grupu taman toliko da bi im preneli  poruku koju želite.

To je upravo i svrha dobrog dizajna.

Da li uz poznavanje psihologije boja možemo izbeći loše kombinacije boja?

O psihologiji boja treba razmišljati kada je u pitanju bilo koji vaš post, story, logo, biznis karta itd.

Bez poznavanja psihologije boja, nemoguće je napraviti dobar dizajn. Zapravo, dizajn može biti lep ili ružan ali to nije njegova svrha.

Dobra kombinacija boja je imperativ! U zavisnosti od vašeg biznisa, morate naći pravu i nije svaka super baš za vas. Zato je dobro angažovati i stručnjake ukoliko to ne možete sami. Medjutim, kada je reč o lošim kombinacijama boja,  one koje su loše, loše su za sve biznise!

Loše kombinacije boja koje nas mogu skupo koštati

loše loše kombinacije boja boja

Zelena i crvena

Osim što očigledno umara oči, ova kombinacija boja definitivno predstavlja sukob koji može samo da otera vašu ciljnu grupu. Nije čitljiva i nemate šansu da prenesete poruku.

Žuta i zelena

Ogromna greška je postavljati nijanse žute, ljubičaste i tonove zelene na zelenoj pozadini.

Tekst će se teško čitati jer su boje preintenzivne. Ne postoji nikakvo opravdanje za ovakvu kombinaciju.

loše kombinacije boja

loše kombinacije boja

Crvena slova i crna pozadina

Kada je u pitanju postavljanje teksta, dobija se loš utisak. Nečitljivost. Bez obzira da li radite nešto što ide na na štampu ili web ovo je definitivno loša kombinacija. U marketingu su i crna i crvena često dobar  izbor ali u ovoj kombinaciji nisu.

Ovo je vreme kada  je na internetu prezentovana veoma široka ponuda, veliki izbor svega i kada se svi bore za svoje mesto na društvenim mrežama. Zato, morate paziti na sve detalje.

Osvajajte dizajnom, neka svaki vaš dizajn govori ono što ste zamislili da govori. Zaparavo, mora jasno i glasno govoriti! Konkurencija je jaka, naučite da dizajn može prodati vaše proizvode i uticati na to kako će ljudi doživljavati vaš brend. Dobro kombinujte i izbegnite početničke greške!

Više članaka na slične teme možete pročitati OVDE

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *